Πέμπτη 4 Ιουλίου 2013

Χειροποίητα παιχνίδια γιά τα ΔΙΚΑ μας παιδιά

Καλώς ορίσατε και πάλι φίλοι μου.

Τα δικά μας παιδιά, θεωρώ πώς είναι εκείνα τα παιδιά που δεν μεγαλώνουν με την κλασσική οικογένεια να τα περιβάλλει με την αγάπη της.

Είναι τα παιδιά στα οποία οφείλουμε (όσοι το νιώθουν) ένα κομμάτι αγάπης και ζεστασιάς.

Είχα λοιπόν μιά ιδέα που άρχισε να στριφογυρίζει στο μυαλό μου από την πρώτη στιγμή που είδα με πόση αγάπη αγκαλιάσατε τις μασκωτίτσες μου και πόσο τις αγάπησαν τα παιδιά σας αφού ξέρω πιά με ακρίβεια, πως όσοι έχετε μικρά γύρω σας, στα χέρια τους κατέληξαν και πολύ τους άρεσαν.  Μερικά μαλιστα και παρεούλα τους στον ύπνο τις πήραν.

Ετσι, πριν λίγες μέρες "συνάντησα" την Ρένα ΜΑΣ, την Χριστοδούλου την εκ Θεσαλλονίκης ορμώμενη στο facebook και συζήτησα την ιδέα μου.

Μου φάνηκε πως της άρεσε και η γνώμη της είναι συμαντική γιατί θα χρειαστούμε τη βοήθειά της που όπως όλοι καλά γνωρίζουμε, ποτέ δεν την αρνείται και ποτέ δεν κουράζεται γιά τέτοιες δραστηριότητες προσφοράς.

Λοιπόν η Ginger in Crafts θα ήθελε να σας προσκαλέσει να φτιάξετε όποιο παιχνιδάκι χειροποίητο μπορείτε ενώ η ίδια θα φτιάξει όσα περισσότερα μασκωτάκια μπορεί έτσι ώστε λίγο πρίν τα Αγια Χριστούγεννα με τη βοήθεια της Ρένας μας να μαζευτούν και να φτάσουν στα χέρια των παιδιών του χωριού ΣΟΣ Βορείου Ελλάδας


Ετσι όλοι θα νιώσουμε πιό έντονα τη χαρά των Χριστουγένων και τα παιδιά θα μας χαρίσουν ακόμα ένα χαμόγελο.

Νομίζω πως η αγάπη τής προσφοράς και η αγάπη γιά τα παιδιά τού κόσμου μας θα σάς ωθήσουν να συμμετέχετε όσο περισσότερο μπορείτε.

Λοιπόν ώρα ν'αρχίσετε να προγραμματίζετε τις μικρές δημιουργίες σας και παρακαλώ τη Ρένα να μας οργανώσει έτσι όπως μοναδικά εκείνη γνωρίζει.

ΕΝΗΜΈΡΩΣΗ
όλα τα παιχνίδια θα πρέπει να βρίσκονται το αργότερο μέσα στην πρώτη βδομάδα του Δεκέμβρη στα χέρια της Ρένας <http://diaheiros.blogspot.gr/> γιά να προλάβει να οργανώσει την παράδοση στα παιδιά του χωριού SOS μέσα στις γιορτές.  Σας ευχαριστώ γιά την συμμετοχή σας!

51 σχόλια:

  1. Αφού εδώ, μου "ανοίγει" θα σου γράφω γενικά μόνο εδώ!(εκτός αν αποφασίσεις να δώσεις μια "φυσιολογική" μορφή και στο άλλο σου blog!) χαχα!
    Καλή συνέχεια στη νέα σου σελίδα... κομμένη και ραμμένη για χρυσοχέρες (που κάποτε υπήρξα και εγώ)!
    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια πολύ τρυφερά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολλά πολλά μπράβο για την προσπάθεια!

    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλο ριζικό και πολλα μπραβο κι απο μένα
    η αληθεια ειναι οτι γουσταρω πολυ να φτιαξω η να μεταποιησω καρι και θα δουμε τι θα μπορέσω
    προσπαθώ να γινω μελος και δε βρισκω
    θα σε βαλω στη λιστα των μπλογκς μου
    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ασωτάκι μου, επιδιώκω να συμμετέχουν κι άλλοι όχι κάνω συλλογή από μπράβο. Γι' αυτό άρχισε να σκέφτεσαι τι παιχνίδι θα μπορούσες να φτιάξεις. Για να εμπνευστείς μπες στο ιντερνέτ και ψάξε. Μετά τη θερινή περίοδο θα έχεις χρόνο.

      Ο blogger είχε κρύψει το widget "Γινε μελος" κάπου και δεν το έβρισκα. Προσπαθεί η google να προωθήσει με κάθε τρόπο το Google+ και δε μου αρέσει η πίεση αυτή. Το βρήκα όμως και το έβαλα. Οποτε μπορεις να γινεις μελος απο εκει. Φιλια κι απο μενα

      Διαγραφή
  4. Στασό δεν έχεις...Αλλά μόνο και μόνο επειδή η ιδέα σου μπορεί να χαρίσει χαμόγελα στα παιδιά,εγώ είμαι μέσα...
    Η Ρένα επίσης είναι καταπληκτική και όλες της οι εκδηλώσεις έχουν μεγάλη απήχηση...

    Θα το προγραμματίσω για τη δική μου κατασκευή,αλλά και το SpIrto θα είναι δίπλα να το προωθήσει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη Σπιρτόπουτό μου. Πιστεύω πως κι η Ρένα θα μοιραστεί μαζί μας την εμπειρία της στην οργάνωση. Ευχαριστώ!!!

      Διαγραφή
    2. Το SpIrto Web Radio πήρε υπό την προστασία του την ιδέα σου...
      Αναρτήθηκε ήδη στη στήλη " ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ " με λινκ στη σελίδα σου και στο μπλογκ μου με το μπάννερ,αλλά και στη σελίδα μας στο ΦΒ...
      Πάμε να γίνουμε πάλι παιδιά...-:))

      Διαγραφή
  5. Ουφ... εγώ ήρθα λαχανιασμένη! Έχω τρέλα με την δουλειά που γίνεται σε αυτά τα κέντρα, πάθος θα έλεγα! Για προσωπικούς λόγους... σε διαβάζω καιρό, αλλά μάλλον δεν με ξέρεις :) Ίσως με έχεις πετύχει σε άλλο γνωστό φίλο μπλόγκερ. Καλορίζικο το καινούριο σου σπιτάκι και κάθε δυνατή επιτυχία σε αυτή σας την προσπάθεια για το Παιδικό Χωριό! :) Χαιρετισμούς από την μακρινή Μελβούρνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχω ακούσει γιά σένα αγριμιώ μου απ΄την αγαπημένη μου φίλη Ρούλα τη Σμαραγδένια. Αλλά δεν έχουμε "συναντηθεί" ποτέ ως τώρα είναι αλήθεια. Σ'ευχαριστώ γιά τις ευχές. Χαιρετισμους από την μακρυνή σου, Ουγγαρία.

      Διαγραφή
    2. Αγαπημένη μας φίλη, η Σμαραγδένια μας. Κι εγώ σε έχω πετύχει σε άλλα ιστολόγια. Χαίρομαι που επιτέλους σε ανακάλυψα! Θα τα λέμε συχνά :)
      Θα περνάω να κλέβω ιδέες, ειδικά αν έχεις τεχνικές βήμα-βήμα για εμάς τις αρχάριες :)

      Διαγραφή
  6. Kαθώς καταλαβαίνεις δεν έβρισκα την ώρα να μπω να δω τι γίνεται και τι θα γίνει στο μέλλον εδώ μέσα.
    Να είναι καλοστέριωτο το καινούριο στέκι και θα είμαι εδώ κοντά σου το ξέρεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εχει ήδη λίγες αναρτήσεις Φλώρα μου. Ηθελα να διαχωρίσω τη δημιουργική μου πλευρά από την άλλη γιά να την αναπτύξω περισσότερο με οδηγίες γιά τεχνικές κλπ. Σ' ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  7. ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΣΟΥ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΑΙΡΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!
    ΣΗΜΕΡΑ ΗΜΟΥΝ ΕΚΤΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΙΔΑ ΜΟΛΙΣ ΤΩΡΑ!
    ΟΠΩΣ ΣΟΥ ΕΙΠΑ , Η ΣΚΕΨΗ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΚΙ ΕΛΠΙΖΩ ΟΤΙ ΘΑ ΒΡΕΙ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ!!!!!
    ΘΑ ΤΟ ΓΡΑΨΩ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΟΥ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΔΟΥΛΕΨΟΥΜΕ ΜΑΖΙ!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσύ καλως όρισες σ'αυτό Ρένα μου και το ποδαρικό σου καλό θα είναι είμαι σίγουρη. Κι εγω ελπίζω να βρει ανταπόκριση γιατι μονο οι δικές μου οι μασκωτίτσες δεν φτάνουν. Είναι τόσο υπέροχα δημιουργικές (έχω παρακολουθήσει) όλες οι κοπέλες που βάζουν την αγάπη τους σε κάθε bazaar-προσφοράς που οργανώνεις, που θα ήταν ευχής έργον να αποφασίσουν να συμμετέχουν. Σ'ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη βοήθεια και τη συνεργασία.

      Διαγραφή
  8. ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ-ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!1
    ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για την συμπαράσταση και καλως όρισες στο δημιουργικό μου μπλόγκ (τα διαχωρίζω γιατί υπάρχει και το αρχικό, βασικό και παλαιότερό μου)

      Διαγραφή
  9. Κλάπ..κλάπ...επιτέλους μπορώ να γραψω σχόλιο...(καταλβες οτι αυτό ήταν σπόντα γιατι στο αλλο σου μπλοκ δεν μπορώ να γραψω...ότι κι αν εχω κάνει φιλενάδα...και απο ότι είδα ουτε και η Αιναφέτς μπορούσε..μπράβο για την πρωτοβουλία και την ιδέα σου... σου μέσα ειμαι και δεν θα ευρισκες καλήτερη διοργανώτρια απο την Ρένα...οπότε ξεκιναμε με αγαπη και δυναμη ..μαζί με τα ρολόγια..που θα φτιάξουμε για το παζαρι της Αθήνας...φιλώ σε... χαρηκα πολύ που ειναι ορατή η παρουσία μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα μου κι εγώ χαίρομαι που εδώ μπορείς. Στο αλλο blog όμως μπορούσες και χωρίς να έχω αλλάξει κάτι τώρα δεν μπορείς οπότε υποθέτω πως κάποιες αλλαγές στις ρυθμίσεις του υπολογιστή σου έχουν γίνει απ'τη δική σου πλευρά. Ισως αλλαξες browser. Με Google Chrome μπορείς να το δεις μια χαρά το blog μου.

      Είμαι ανυπόμονη να δω τι θα φτιάξεις γιά τα παιδάκια!!!! Στα ρολόγια σκοπεύω να συμμετέχω κι εγώ. Προσπαθώ να αποφασίσω ποιά απ΄όλες τις ιδέες μου να φτιάξω. Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
    2. Ολο και κατι θα σκεφτούμε μεχρι τότε.. φιλεναδα... το τι ακομα δεν το ξερω... παντως θα υπαρχει κατι που θα μπορούμε να το φτιαξουμε... φιλακια πολλα

      Διαγραφή
  10. Yπέροχη η ιδέα που είχατε με την Ρένα !!!
    Είμαι σίγουρη πως θα βρει ανταπόκριση και θα έχει απόλυτη επιτυχία όπως και το καινούργιο σου blog που εύχομαι να είναι καλορίζικο :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ γιά τις ευχές Levina Vil. Η Ρένα είναι πραγματικά εγγύηση γιά μιά επιτυχημένη έκβαση.

      Διαγραφή
  11. Χάρη στη Ρένα ανακάλυψα και αυτό ο μπλογκ σου,καλορίζικο!!!!
    Ομορφη η ιδέα σου σίγουρα θα βρει ανταπόκριση!!!!
    Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Kαλως σε βρηκα@! Καταπληκτικη η ιδεα σου, θ' ακολουθησω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΗΚΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ ΤΟ ΚΑΝΟΥΡΓΙΟ ΣΟΥ ΣΠΙΤΑΚΙ!!!ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ Η ΙΔΕΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΠΕΤΥΧΕΙ ΑΦΟΥ ΘΑ ΒΑΛΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΧΕΡΑΚΙ ΤΗΣ Η ΡΕΝΑ!!!!
    ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ,ΑΝ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΗ ΑΦΟΥ ΟΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ.
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΑΠΟ ΤΟ ΑΚΡΙΤΙΚΟ ΚΑΙ ΔΡΟΣΕΡΟ Κ.ΝΕΥΡΟΚΟΠΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλή σου μέρα giasmin μου απ΄την αγαπημένη μου Δράμα. Εχω γνωρίσει θαυμάσιους ανθρώπους απ'τη Δράμα κυρίως απ'την Εξοχή. Στο Νευροκόπι ξέρω πως μετράνε τις χαμηλώτερες θερμοκρασίες στην πατρίδα. Σ' ευχαριστώ που ήλθες στο μπλογκ μου αλλά κυρίως σ'ευχαριστώ που θέλεις κι εσύ να συμμετέχεις σ'αυτή την προσπάθεια. Γνωρίζοντας την θαυμάσια δημιουργική ικανότητα των φίλων της Ρένας από τώρα ονειρεύομαι τι χαρά θα πάρουν τα παιδάκια στις Γιορτές. Και πάλι καλώς όρισες.

      Διαγραφή
  14. Σήμερα το..ανακάλυψα και μπράβο σου όπως όλα όσα κάνεις , τέλειο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχτίδα μου, από σένα είναι σπουδαίο να το ακούω αυτό. Σ' ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  15. Ω!Ω!ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ!!!ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!!ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΓΩ!!!ΟΣΟ ΜΠΟΡΩ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μαιρούλα μου καλορίζικο το νέο σου "δημιουργικό" σπιτάκι!!!! Σε διακοπές -αρκετό καιρό τώρα - είμαι χωρίς internet και γιαυτό άργησα να φτάσω μέχρι εδώ!!!! Φυσικά δηλώνω παρούσα στην πρόσκληση σου!!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βίκυ μου ευχαριστώ και χαίρομαι που θα πλαισιώσεις κι εσύ τις μασκωτίτσες μα τις όμορφες δημιουργίες σου. Πολλά φιλιά και στο κορίτσι μας

      Διαγραφή
  17. Ναι από Χρυσομέλισσες, θα κάνουμε ότι περνάει από το χέρι μας!
    Καλό καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλησπέρα. Θα ήθελα να το κοινοποιήσω εάν μου το επιτρέπεις μέσω ανάρτησης στο http://www.eimaipaidi.gr/. Είναι πολύ ευγενική η προσπάθεια που κάνεις και φαντάζομαι ότι όσο περισσότερες συμμετοχές, τόσο περισσότερα παιδικά χαμόγελα! Μπράβο σου για την ιδέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή σου μέρα. Μα τι λες τώρα? Αν σου επιτρέπω? Με μεγάλη χαρά μάλιστα. Τα χειροποιητα παιχνίδια έχουν λέιψει από αυτό τον πλαστικό και κινέζικο κόσμο. Είναι σπάνια κι αυτά τα παιδιά που οι άνθρωποι τους στέρησαν την φυσική οικογένεια αξίζουν κάτι σπάνιο. Σ ευχαριστώ που θα το μοιραστείς με όσους περάσουν απ το blog σου και μακάρι ν αποφασίσουν κάποιοι να συμμετέχουν κι ολας. Καλή σου μέρα και πάλι.

      Διαγραφή
    2. σε ευχαριστώ πολύ. Θα σε ενημερώσω αμέσως μόλις ετοιμάσω την ανάρτηση.

      Διαγραφή
  19. Συγχαρητήρια γι΄αυτήν την εξαίσια ιδέα. Σήμερα μέσω της ιστοσελίδας είμαι παιδί, ανακάλυψα το blog σου και θα ήθελα να συμμετάσχω κι εγώ σε αυτήν την ιδέα. Θα το κοινοποιήσω και στο δικό μου blog, γιατί πιστεύω ότι τέτοιες προσπάθειες αξίζουν τη συμμετοχή όλων. Στη διάθεσή σου ότι κι αν χρειαστείς. Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για την προσφορά συμμετοχής, παρακαλώ παρακολούθησε της επόμενες αναρτήσεις όπου θα δωθούν πληροφορίες για την αποστολή τους στα χέρια της Ρένας Χριστοδούλου που θα αναλάβει την παραδοση των παιχνιδιών ΜΑΣ στα παιδάκια του χωριού SOS!!! <3

      Διαγραφή
  20. ...Ναι και απο την Δημιουργικη Γωνια..να σαι καλα..υπεροχη ιδεα..οτι μπορουμε να κανουμε θα το κανουμε..θα μιλησω και με την Ρενα..χαρουμενο Φθινοπωρο..φιλια πολλα..Μαρια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για την προσφορά συμμετοχής, παρακαλώ παρακολούθησε της επόμενες αναρτήσεις όπου θα δωθούν πληροφορίες για την αποστολή τους στα χέρια της Ρένας Χριστοδούλου που θα αναλάβει την παραδοση των παιχνιδιών ΜΑΣ στα παιδάκια του χωριού SOS!!! <3

      Διαγραφή
  21. Ακολούθησα το συνδεσμο από τη Ρούλα Σμαραγδένια και έφτασα ως εδώ, σ' αυτή την καταπληκτική πρωτοβουλία!
    Θα κάνω ό,τι μπορώ, για τα παιδιά αξίζουν τα πάντα.
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για την προσφορά συμμετοχής, παρακαλώ παρακολούθησε της επόμενες αναρτήσεις όπου θα δωθούν πληροφορίες για την αποστολή τους στα χέρια της Ρένας Χριστοδούλου που θα αναλάβει την παραδοση των παιχνιδιών ΜΑΣ στα παιδάκια του χωριού SOS!!! <3

      Διαγραφή
  22. Πολύ όμορφο το ιστολόγιό σου, Ginger!! Θα ήθελα να συμμετέχω κι εγώ στην προσπάθειά σας με τα χειροποίητα παιδικά παιχνίδια αν και δεν έχω φτιάξει ποτέ μέχρι τώρα. Αφού είναι για καλό σκοπό αξίζει! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλησπέρα !!Μόλις σε βρήκα και εγώ θα σου φτιάξω ποντικάκια πλεχτά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τι όμορφη πρωτοβουλία!!!!Θα συμμετάσχω κι εγώ όσο μου επιτρέπουν τα 2 ζιζάνια μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Με μεγάλη μου χαρά θα συμμετέχω και εγώ!!!!!! Καλή επιτυχία σας εύχομαι !!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα προσβλητικα σχολια θα σβηνονται αμεσα 😉